В старых версиях браузеров сайт может отображаться некорректно. Для оптимальной работы с сайтом рекомендуем воспользоваться современным браузером.
Мы используем файлы cookies для улучшения работы сайта НИУ ВШЭ и большего удобства его использования. Более подробную информацию об использовании файлов cookies можно найти здесь, наши правила обработки персональных данных – здесь. Продолжая пользоваться сайтом, вы подтверждаете, что были проинформированы об использовании файлов cookies сайтом НИУ ВШЭ и согласны с нашими правилами обработки персональных данных. Вы можете отключить файлы cookies в настройках Вашего браузера.
The course explains the foundations of relationship marketing and the use of integrated marketing communications for the purpose of reaching strategic goals of the company. The students will get acquainted with the principles of using various marketing communications technologies, as well as with the means of integrating and synchronizing them for ensuring desired impacts on key stakeholders of the company. Intended Learning Outcomes are as follows:
being able to lead and structure communication process based on communication aims and surrounding environment;
being able to develop company’s marketing strategy as well as plan, implement and monitor the actions that are aimed at its successful realization.